Addz: Boy On The Loose



Anonym?

Det roligaste jag vet är mail ifrån anonyma personer. Folk som inte vågar säga vilka dom är. Tänk vad ärlig man kan vara då man får möjlighet att vara anonym. Jag brukar få komentarer och mail ifrån läsare till min blogg som väljer att vara anonyma. Det är inte ofta som de anonyma väljer att skriva något snällt till mig? Varför skriver dom bara elaka saker om mig? Det skulle va mycket roligare om jag fick ett inlägg ifrån "Emma" där det står - fyfan vilken dålig blogg du har och vad ful du är. Men tyvärr så kommer jag aldrig få det, för folk som väljer att skriva elaka saker vill gärna inte säga vem de är.

När jag var hos julia i helgen busringde en tjej som valde att kallas sig för Annika, hon var ifrån skåne men tydligen så hade jag träffat henne i Uppsala?(eller inte!)

Men det var rätt kul tycker jag när "annika" ringde. Min första tanke var - snälla hoppas inte hon har fyllt 20år för annars är det rätt pinsamt. Och min andra tanke var - shit vad roligt, senast någon busringde till mig så gick jag i 8:an.
Och min tredje tanke var - Herregud att inte "annika" har något roligare för sig än att ringa till mig?

Det är roligt att jag inte lämnar någon oberörd.
Det spelar ingen roll om du älskar mig eller hatar mig.
Så länge du tycker något om mig så gör du mig lycklig.
För jag vill inte va den killen som lämnar folk oberörda.

// Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Fan vad snygg du va då! :)

2009-04-02 @ 22:13:07
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0