Addan paddan!


Ibland får jag till det.

Måndagen
började bra, jag tog en heldag med min kära vän Sara! Det var verkligen jättetrevligt att träffa henne.
Henne vill jag verkligen umgås mer med och jag hoppas vi kommer gå ut på Lördag.Det skulle vi båda behöva.
Det är så viktigt för mig att få gå ut och känna mig as läcker.

20:00 Var jag hemma hos en kille för att kolla på hans lägenhet som han vill hyra ut under sommaren.
Jag hoppas verkligen att jag får ta över den under sommaren för den var verkligen jättefin. Vilken tur han hade som bor där. Jag var lite nervös över att träffa honom för jag trodde han skulle tycka att jag var galen.
Eller att han skulle vara någon som jag träffat på fyllan, man vet ju aldrig.

Så får du en lyckad dag

1.
Glöm inte att slå på Barnkanalen på morgonen, för man blir glad.

2. Ta på dig färgglada kläder, det gör dig gladare.

3. Ring någon skön person du inte brukar träffa och kolla ifall ni kan ta en lunch, alltid kul.

4. Köp en skvaller tidning så du har något bra att läsa.

5. och skit i att laga mat, köp med dig kina mat hem.

Kommentarer
Postat av: Laura!

Skön bild!

2009-04-19 @ 13:53:07
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0