Vem betalar för mig?


Ge mig något så jag inte vaknar upp imorgon....

Att jag snart kommer vara pankast i Uppsala är snart ingen hemlighet, Jag behöver komma på hur jag ska få ihop snabba pengar (mycket pengar) för som alla vet så gillar inte jag att arbeta. Jag skulle inte ha några problem med att vinna 100miljoner och sen bara sitta på min feta röv (jag har ingen fet röv) tills den dag jag dör.


Anvah,Addan,Becca på Bullit.

Okej jag kan stå för att mitt liv kanske inte är så roligt just nu. Fast vem fan har roligt i Oktober månad? Målet i alla fall är att 2009 ska bli det bästa året i mitt liv. Jag ska göra allt för att komma åt så mycket pengar att jag och Anvah kan roa oss i USA sommaren 09. Om allt blir av vet jag att det kommer bli den bästa resan i hela mitt liv.

3 bra saker just nu!
1.
Jag har en helt ny dator
2. en brud jag hatar är helt ur vägen nu. wooow
3. jag har blivit vän med en kändis (får inte nämna honom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0