Potential Breakup

addan addan addan

Är det nu jag ska bryta ihop?

1.
Ikväll 19:30 om jag nu ska vara exakt fick jag reda på att jag inte kommer få vara kvar på jobbet något mer, utan fick sparken. Måsste säga att jag blev både besviken och förvånad.

2. för den som inte vet har jag bara 10dagar på mig att skaffa ett nytt jobb här i Uppsala. Om inte blir jag tvungen att flytta hem till min kära mamma & pappa nere i Jönköping. Och det kan jag inte säga att jag är sugen på.

3. Och på tala om ingenting hade jag en hemsk helg, där jag fick stå ut med en as dålig dejt.

4. Att få någon hjälp med att hitta lägenhet till nästa år går också åt helvete

5. mitt hår blev åt helvete när jag skulle färga det igår, det blev rögult/gult?

någon som vill hjälpa mig med livet?



Kommentarer
Postat av: sophie

Men vännen.. måste finnas massa posotivt i ditt liv med jue!!

Skitsnygg bild förresten!

saknar dej! pusss

2008-10-23 @ 11:51:52
URL: http://swefreebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0