Grattis

hon är allt en rolig typ
Kimberly Noel Kardashian

visst är hon underbar allas våran Kim Kardashion. Varför jag har valt att skriva om henne idag är för att hon imorgon (21 oktober) fyller 28år. Det ska bli intressant att läsa med vilka och vart hon firade sin 28års dag.

Här i Sverige är hon inte lika känd som hemma i USA. Men ni kanske känner igen henne ifrån hennes reality show "Keeping up with the Kardashians" som går på E! channel just nu. Eller ifrån hennes hemma gjorda sexfilm som kom ut på internet världen över förra året. Det var inte bara hennes sexfilm som kom ut på dvd, utan även hennes workout film.



fler tv program där kim medverkat

  • The Simple Life (2 episodes, 2006)
  • Beyond the Break (1 episode, 2006)
  • Sunset Tan (1 episode, 2007)
  • Más vale tarde (1 episode, 2007)
  • Keeping Up with the Kardashians (2007-present)
  • WWE Raw (1 episode, 2008)
  • WrestleMania XXIV (2008)
  • Celebrity Family Feud (1 episode, 2008)
  • Dancing with the Stars (U.S. season 7) (3 episodes, 2008)


  • Kim har även varit med i tidningen Playboy

    Ska jag vara helt ärlig så tycker jag faktiskt att hennes omslagsbild för playboy var ganska tråkigt. Hon kunde ha tagit av sig kläderna och fixat till sig lite mer. Om man ska vara på omslaget för playboy så tycker jag faktiskt att man bör porra till sig ordentligt, och det har inte kim haft problem med tidigare (att porra sig) så varför gör hon det inte för playboy?

    Grattis i alla fall gumman!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0