Välkommen hem

Husmor är hemma ifrån kina.

För några dagar sen kom den underbara Husmor hem ifrån Kina där hon i två veckor hade varit med sin pojkvän Simon. Jag har tyvärr inte pratat något med Husmor om hur hon har haft det på hennes resa, men det verkar som om hon har haft det bra. Hoppas på att få se en massa fantastiska bilder ifrån landet kina snart.



På tala om ingenting var jag bara tvungen att visa er vad jag var på Halloween festen i stockholm. Joo jag var då en Munk, kände att det var perfekt att komma som en Munk på Halloween festen. Meningen var att man skulle klä ut sig till något som man var rädd för. Och är det inte lite läskigt med munkar?


Kommentarer
Postat av: TERRE

jag har verkligen inte glömt bort dig bara så du vet älskling! jag har fullt upp här hemma med att jobba och komma tillbaka till vardagen.. jag lovar att höra av mig när saker och ting lugnat ner sig!

hittar för övrigt inte mitt comviq kort(?)! dan vi får fixa det.

massa kärlek!

2008-11-11 @ 18:35:01
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0