framtiden


Välkommen hem till mig

Snart är det december och månaden kommer vara full av saker som jag ska göra. Är rädd för att jag inte kommer ha lika mycket tid till mina underbara vännen som jag har haft tidigare.

Månaden kommer börja med att jag ska vara med i den nya ICA REKLAM filmen. Senast var jag med i en Burger king reklam,  jag är väldigt glad att jag får göra ett nytt reklam/tv jobb. Jag älskar mitt liv och dom lätta pengarna.

Där efter kommer jag göra reklam för en ny hårfärg på H&M. Kommer även jobba nästan varje dag i den nya butiken StockHome här i Uppsala. Det ska bli otroligt roligt att få byta upp sig.

Kommer den 8 december äta middag med min agent Simona, och hon ska hjälpa mig lägga upp en plan på hur jag ska kunna dra in mer pengar nästa år. Jag är så glad att du finns för mig!

På julafton kommer jag åka hem till Jönköping och vara kvar tills dagen innan nyårsafton tror jag?
Jag vet precis hur det kommer bli när jag kommer hem till min familj. Det kommer bli en massa bråk,kärlek,humor. Precis allt som man behöver för att verkligen känna sig som hemma.

Tre bra saker just nu!

1. Att jag vet vilka som verkligen är mina vänner. Jag har för många vänner och för lite tid för att bry mig om de personer som behandlat mig illa.

2. Min framtid ser ljus ut, det känns som att det kommer börja gå bättre för mig framöver.

3. En dejt väntar på mig under mellandagarna, ska bli spännande att få träffa dig.


Kommentarer
Postat av: Anvah

Framtiden ser väldigt ljus ut min vän, är så glad att alla pusselbitarna äntligen börjar falla på plats för dig vännen, snart är det Jul, då kommer du hem!!!!!!! Ska bli så underbart att se dig, men vem vet SantaAnvahClaus LoL kanske kommer till Uppsala och överraskar i December ;)



Kardishian family är humor på högsta nivå, en bra start på dagen!



Älskade ditt inlägg,



Många kramar till dig

2008-11-30 @ 13:38:16
Postat av: TERRE

fan va skönt att du får lite mer balla jobb gulle!! puss!!

2008-11-30 @ 13:43:05
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Juliette Amelie

Underbart att du kommer hem till jul. Hela min familj åker till Cap Ferrat så jag blir ensam här hemma i sverige, då MÅSE vi ses!



Och vem är denne dejt? Håll juliette amelie uppdaterad !!

2008-11-30 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0