Oh my God that Addans Shameless

addan och min kusinsfru sara
addan och min kusins underbara fru sara

21 novemver
var jag ute med mina vänner (som det brukar vara) men oj oj oj vilken kväll det blev. Jag undrar vem det var som "betalade min fylla" för oj vad med drinkar det var i min hand hela tiden.

Planen från vår sida var faktiskt en lätt utgång, det skulle bara bli en öl och inte så mycket mer. Men vad gör man inte när man träffar massa folk som man tycker om och inte brukar träffa?Jo man tar fram flaskan för fan och skålar.

min älsklingsbar
bullit i uppsala

En bra plan är att alltid gå ut med bara 50kr och sen se hur kvällen går. oftast blir man bjuden eller kan man alltid "tillåta sig en öl" om ni förstår vad jag menar (karin du förstår i alla fall) Jag är den osmarta typen som går ut med min plånbok (alla andra gör det också) men i vilket fall så slösar jag alla mina pengar på Max,burger King, Mc Donalds.

addan blir arg
addan blir arg

Bara för att jag älskar att vara med på kort/ta kort behöver inte det betyda att alla gör det. Jag blir alltid så sur på folk som inte vill vara med på kort. Som på denhär bilden när jag försöker förklara för Jessica i fredags kväll hur roligt det är att vara med på kort.

addan och andrea
Addan med min älskling Andrea

Andrea är en av dom få som inte dykt upp i min blogg (varför har det blivit så?) Ville i alla fall få möjligheten att skriva av mig om vad jag tycker om denna tjej. Det jag älskar med Andrea är att hon är så galen,rolig,och party. Det vill säga att Andrea liknar mig väldigt mycket tror jag. jag gillar henne så otroligt mycket och jag tror inte hon förstår hur mycket jag gillar henne och hur mycket jag pratar om henne inför andra :) du är underbar tjejen! LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Nämen,inte ska du va avis- så fin är den inte!

Tack iallafall!! =)



Ha en fin vecka.

2008-11-23 @ 23:16:36
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: michaela box

bull shit;) jag hittade massa bilder på dig som var fina här :P hehe kram

2008-12-05 @ 08:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0