jag hatar dig



Du tror så för mycket om dig själv.Du tror att du är någon.Du känner inte mig.Du tror att du känner mig.Men det gör du inte!Du har förstörd för mig.Men tro mig lilla vän du kommer få ett helvete framöver.Skrattar bäst som skrattar sist och ALLA vet att addan skrattar alltid sist. Lycka till lilla vän för du kommer leva i ett helvete som jag nu har skapat, du vet inte vad jag går för. jag kanske ser klen,liten och ytlig ut i dina ögon men du vet inte vad jag kan göra.

Är det något som jag hatar och vill göra illa så är det rasister,homofober och ytliga människor. För mig är du alla tre. Du har retat upp mig och det kommer INTE blir lätt för dig att få mig lugn. Ett helvete väntar dig och jag hoppas du är redo att leva med det. För du kommer inte ha det så roligt mer. Göm dig eller va bara tyst för det hade jag gjort om jag var du. Vi kommer ses, tro mig.

Kommentarer
Postat av: Juliette Amelie

Det är bra Addan, stå på dig för den lilla fittan nu!

2008-11-28 @ 14:31:29
Postat av: Anvah

Always got your back!

2008-11-30 @ 13:40:04
Postat av: [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]

Hej igen! :) Ville bara säga att det är tråkigt att vissa människor egentligen är sjuka i huvudet. Men vet du vad? Det är de som är sjuka och har ingenting i skallen. :) Ta inte åt dig! Räta på dina axlar så ska du se att det egentligen är du som är BRA och dom som är konstiga!!!!!





KRaaaam!



/e

2008-12-10 @ 09:36:46
URL: http://www.evaguillen.com/
Postat av: Gabrielle

heej :) hah hjälp jag e glad att de inte e mig du e arg på:O må bäst!

2008-12-10 @ 16:45:25
Postat av: zaboo

du är så söt.. Fin blogg ;)

2008-12-11 @ 11:08:49
URL: http://sabinasoftic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0