Addan

addan och maria ute en sen lördagkväll
Maria och addan på Bj i uppsala

1 November
blev det en utekväll till Birger jarl med min vän Maria. Som vanligt blev det för många drinkar och mycket dans, men det är inte helt fel. Lite trötta var vi eftersom det här blev våran 3e utekväll denna vecka.

tre bra saker med kvällen

1.
jag var riktigt snygg (fram till 23:30)
2. Någon betalade min fylla?
3. jag behövde inte gå hem.

och lite nya ansikten
Några människor och addan

Lite jobbigt blev det när Maria 02:00 drog hem och jag blev kvar själv. Jag hade turen att träffa lite nya människor (på bilden ser ni några utav dom). Klockan 03:15 gick jag till sjukhuset med Matthias och hans vän Petra för att träffa Matthias syster som väntade på att hennes vän skulle vakna. Kanske låter fult att säga det men vi hade faktiskt ganska roligt på sjukhuset, och för en gångsskull var det inte jag som låg inne!

Kommentarer
Postat av: TERRE

OCH DU ÄR SNYGG SOM VANLIGT!

Husmor är tillbaka och helt slut! lovar att höra av mig när jag fått tillbaka fötterna på jorden!

2008-11-06 @ 18:01:30
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0