90-tal


French Affair - My heart goes boom

03:00
kom hem från krogen nyss och har nu min egna efterfest framför youtube. Det bästa som finns är att för/efterfesta med sig själv framför youtube för då kan man välja musik själv. och det är då som det blir bäst party känsla.

Det jag kom på var att musiken ifrån 90-talet är lätt den bästa musiken som har gjort. jag tänker tillbaka på alla discon som man var på när man gick i lågstadiet mm. vilka tider och vilken bra musik det bjöds på.

när jag fyller 21år tänker jag bara bjuda på massa 90-tals musik kvällen lång ( eller i alla fall under förfesten ) sen får mina gäster säga vad dom vill, jag tror det kan bli riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: therese

den låten, shit va bra asså! haha!

2008-11-20 @ 14:19:18
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0