Victoria Beckham - Kvinnan som har allt

image142

Hon är en Spice Girl, hon är fru till världens sexigaste man, hon är miljonär och super snygg
och framför allt medveten om mode! jag pratar självklart om Victoria Beckham kvinnan som har allt.

Victoria
Beckham är född 17 april 1974 i Goff's Oak, Hertfordshire. Hon gifte sig med David Beckham den 4 juli 1999. Dom har tre sönder ihop som du säkert vet, men nu funderar dom även på att adoptera en flicka.



image144
Vem tyckte inte att Spice girls var coola?

Victoria Beckham blev medlem i Spice Girls efter att ha svarat på en annons i en brittisk tidning där de sökte medlemmar till en kommande popgrupp. Hon gick på audition och fick en plats i bandet.
Gruppen har sålt över 80 miljoner album och singlar.I Storbritannien har gruppen haft 9 listettor!

image145

Det är inte ovanligt att man ser Victoria på omslag för modetidningar. Jag älskar henne och har svårt att förstå de som ogillar henne. Jag tror att bakom hennes smink och dyra kläder kan man hitta en rätt vanlig tjej
som inte alls är så överdriven som den man får se i media.

image146

För den som vill läsa mer om Victoria finns hennes egna bok ute i butik sen en tid tillbaka.
Jag har inte läst den själv men den sägs vara mycket bra. Och Bokomslaget är ju jättesnyggt.
Jag hoppas verkligen man får se mer utav Victoria Beckham för henne kan man inte få nog utav.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

vickan är grym

2008-03-05 @ 23:19:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: TERRE

MEL B ÄR JU BÄST

2008-03-16 @ 21:03:21
URL: http://machinegun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0