Sex and the City

image161
Nu är tjejerna tillbaka

Sex and the City sändes av den amerikanska kabel-tv kanalen HBO mellan åren 1998 och 2004. Men nu är dom tillbaka på bio i vår. Sex and the City tog ofta upp aktuella och viktiga ämnen, såsom kvinnors ställning i samhället. Premiäravsnittet sändes den sjätte juni 1998, medan det sista avsnittet sändes 22:a februari år 2004.

image162

Boken Sex and the City baseras på Candace Bushnells spalt I tidsskriften New York Observer.
Den första säsongen av programmet sändes mellan juni och augusti år 1998 på HBO. Seriens andra säsong visades från juni till oktober 1999. Den tredje säsongen sändes under samma tidsperiod året efter.

image164
bröllop på G?

Sjävklart tror jag att Sex and the City filmen kommer bli populär. Alla kommer vilja se den för det här kommer vara filmen som alla pratar om nu i vår. Men frågan är ifall den verkligen kommer att vara bra. eller ifall den kommer kännas onödig? Jag ska i alla fall se filmen för jag tyckte Tv-serien var helt okej. Men inget tjej gäng slår
Desperate Housewives tycker jag.



 
Snart får du se Sex and the city filmen på Bio



Kommentarer
Postat av: emma

well that's nice att du tycker så.
Men allt bloggandet om kändisvärlden börjar bli
lite överskattat och jag gillar mer personliga bloggar! kram på dig!

2008-03-14 @ 13:34:13
URL: http://emmarudberg.blogg.se
Postat av: swuppa

Tack så jätte mycket och detsamma du. Väldigt bra blogg du har! Den ska besökas mycket. Ha en toppen helg. /Carro

2008-03-14 @ 14:15:42
Postat av: Ana

ska bli skit kul o se filmen för som du säger serien är
jättebra ;P Men man ska nog inte ha så höga förväntning. Bra blogg du har;p

2008-03-16 @ 14:24:14
URL: http://anobanano.blogg.se
Postat av: Anonym

hoppas filmen är bra=)

2008-03-21 @ 15:52:57
URL: http://feist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0