Uppsala



Den 14 juni tog jag tag i saken och flyttade till Uppsala. Idag är det exakt en vecka sen jag flyttade upp. Jag måste säga att den här första vecka har varit otroligt trevlig. jag har träffat en massa trevliga människor. Och det blev bättre en vad jag trodde att det skulle bli. ALLA BORDE LÄMNA JÖNKÖPING!


addan och uppsala Anna

Jag tillhör redan 2olika gäng här i Uppsala. först har vi Vdala gänget som jag har valt att kalla dom för, det är dom som alltid hänger på Vdala. och det andra gänget är självklart sara gänget som oftast blir as packade på en massa snobbiga privat fester, men det är också trevligt måste jag säga.



Fem saker att tänka på NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1.
Fortsätt få alla coola reklam,PR jobb i stockholm
2. ha kontakt med maria och jessica om flytten till Göteborg
3. försök få jönköpings folket till uppsala på besök
4. hitta en sexig flört här i min nya stad
5. undvik mamma när hon kommer till stan

Kommentarer
Postat av: Emmeli

hej addan! Ville bara säga att jag saknar dig!! Jag har semester v. 29-30 så jag kanske kan komma och hälsa på dig då! Hoppas du har det underbart där uppe!

2008-06-22 @ 21:52:53
URL: http://blodbulle.blogg.se/
Postat av: terre

åååååh underbara addan! jag är så glad att du trivs där uppe!



jag jobbar nästan hela sommaren men jag ska föröska klämma in en resa upp till dig, SAKNAR DIG <3

2008-06-23 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0