Mini star

söt som socker du vet
14 juni flyttar jag till uppsala.

Okej, visst är det roligt men helvete vad mycket det är på gång nu, kommer jag klara av det? Ikväll kommer jag komma fram till Uppsala 19:00 och 20:00 ska jag vara på min "välkommen till Uppsala fest" som mina vänner har fixat till bara mig! Jävligt schysst utav dom måste jag säga, vi kommer ha det roligt.

svt
Andra Avenyn på Svt

I torsdags åkte jag till Göteborg tidigt som fan för att vara med och spela in 2scener av Andra Avenyn.
från 10:00 till 16:00 tog inspelningen så vi var lite slitna när allt var klart.


snart tv4

Och på måndag ska jag vara med i Mikael Persbrandts nya serien Oskyldigt dömd på tv4.
Och efter det blir det andra små skumma jobb lite överallt och jag älskar det :)




Kommentarer
Postat av: fia

åh addan. du kommer fixa det här galant! men jäklar vad tråkigt det blir utan dig. love

2008-06-14 @ 12:50:43
Postat av: Emmeli

Jag kommer sakna dig vännen! Men jag får se dig på tv! =)

2008-06-14 @ 21:11:04
URL: http://blodbulle.blogg.se/
Postat av: terre

bara för att du är bäst!

2008-06-16 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0