Premiär 23juli

premiär
Addans nya liv börjar 23juli

För att vara så snäll som möjligt kommer jag nästa vecka att lägga upp min egna video dagbok där du som vill kan få följa mig i min egna nya lilla vardag. Jag kommer att bjuda på allt ifrån galna utekvällar och efterfester med mina nya vänner i uppsala. Men jag kommer även bjuda på djupa diskutioner på söndagar när man är som slitnast efter en lång vecka kantat av många fester.

Fem saker som ni kommer få ta del av ifrån min video dagbok

1.
Uppsalas uteliv och privatfester
2. Nya vänner och nya ovänner
3. Min vanlig vardag
4. Galna upptåg
5. humor,skvaller och framför allt NÖJE!


....jag är övertygad om att vi kommer ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0