Janet Jackson - Comeback 2008

image137

2008 verkar vara året då alla stora artister vill komma tillbaka. Vi har bland annat Mariah Carey på gång med en ny platta, och självaste Madonna kommer göra Comeback i år. Men den som är aktuell just nu är framför allt den legendariska janet jackson, syster till Kungen av pop.

image138

Janet är inte bara aktuell med en ny platta utan även med en ny vältränadkropp.
Alla vet vi att hon har haft problem med vikten den senaste tiden, men när det var tid för att göra comeback var det även tid för att banta. och visst är hon super snygg med sin "nya" kropp och snygga klädstil.
Jag tycker att Janet är en legendarisk artist med många bra låtar bakom sig!

image139

Och i tidningen Us som jag för övrigt älskar att läsa berättar janet om hur hon lyckades gå ner i vikt.
det är otroligt tycker jag, hur man kan gå ifrån jättetjock till super vältränad på ingen tid alls.
Men janet lyckades och det tycker jag är respekt, fler borde lära sig att ta efter.

här har du alla hennes album på en lista!
  • 1982 - Janet Jackson
  • 1984 - Dream Street
  • 1986 - Control
  • 1989 - Rhythm Nation 1814
  • 1993 - janet.
  • 1995 - Design of a Decade 1986-1996 (samlingsalbum)
  • 1997 - The Velvet Rope
  • 2001 - All For You
  • 2004 - Damita Jo
  • 2006 - 20 Years Old
  • 2008 - Dicipline

Kommentarer
Postat av: markus utas

hej addan. jag heter markus utas och håller på att starta en Internet TV kanal/tidning. tycker din blogg är jättebra. Härlig. skulle vilja skicka dig info om mitt projekt. skicka gärna din email till min [email protected]

2008-03-04 @ 03:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0