Idol Addan är här!

image134
Gabriel och Addan

Jag är en Idol, i alla fall så är jag Gabriels idol! Det är roligt att träffa Gabriel igen, han är min Gudmors unge. Hans mamma Helena är inte bara min gudmor, hon har också varit som en storasyster för mig under alla år.
Det bästa med Gabriel är att han är rolig,vild och tänker sig aldrig för, precis som jag. Och eftersom jag fortfarande beter mig som 5år ibland så är jag och Gabriel på 3år "nästan" lika gammla!!!

image136
tid för maskerad som är så skoj!

Vem tyckte inte om att klä ut sig som liten? Alla älskar vi maskerad. Gabriel fick en underbar Care bear kostym utav mig som han älskar över allt annat på jorden. han passar riktigt bra i den, och han blir riktigt populär på dagis
när han visar upp den! För vilken 3åring skulle inte vilja va en Care Bear?

image137
Mitt gudbarn hanna!

stor nyhet!
Jag ska få bli Gudfar (som det så coolt heter) till Gabriels lillasyster hanna.
hon kom till världen den 23 december 2007, kanske inte så roligt dagen innan julafton precis....
men men nu är hon här och det är JAG som ska få bli hennes Gudfar.
önska mig lycka till för jag är skit stolt över dethär!

Kommentarer
Postat av: TERRE

Men gud va söööööööööööööööööööt!!½!½½! :D

SKriv mer btw!

2008-02-16 @ 02:00:07
URL: http://machinegun.blogg.se
Postat av: LALITA

Lycka till gullet!!

2008-02-19 @ 15:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0