Size Zero,Size Zero,Size Zero

omg
vågar du kliva upp på vågen?

Jag är så jävla rolig, en gång när jag var på fest blev jag så nyfiken på vad alla andra vägde. I badrummet hämntar jag vågen och tar med den ut till dom andra. Jag stänger av musiken och säger - Nu ska vi se vem som är tjockast på den här festen! Gissa om det blev dålig stämning!?

När jag fyller 21år tänker jag ha en lek på min fest som ska heta - vem är tjockast. Då ska alla på festen väga sig det första dom gör innan de tar av sig skorna.

Jag vet att det här är något som många kommer tycka är fult. Men jag kan inte hjälpa att jag är nyfiken på vad folk väger. Och till alla mina vänner som vet med sig att dom är bjudna till min 21års fest vill jag bara säga - se till att du bantar så det inte blir du som blir "kvällens tjockis".

Kommentarer
Postat av: Laura

hahahhahahhaha sköön. du kommer bidra till bättre hälsa och få folk å bli riktigt skinny, great!!

2008-12-28 @ 19:58:37
URL: http://fluffyy.blogg.se/
Postat av: Anvah

Alltså humor,



Starvation nation kommer definitivt bli år 2009, även att jag inte är här på din födelsedag, ska du få ett födelsedagskort med mig på en våg så jag med får va med i i din BIGGEST LOSER contest hahahaha, jag ska fan inte väga mest LoL



2008-12-29 @ 00:23:00
Postat av: TERRE

HAHA! FAN VA ROLIGT!

om man undrar vem som va tjockast sen senare får man se vem som dricker mest :´D

2008-12-29 @ 15:44:22
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Stella

måste säga att jag tycker att det är en jävligt dålig idé. vem fan vill ha en sån stämpel?? "jag var tjockast på festen..". det är fan tragiskt.

2008-12-30 @ 13:03:43
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Jacob

Jag hoppas du brinner i helvetet inom en snar framtid, eller flyttar till afrika i bushen ddär alla ändå är lika smala som din lilla hjärna. det är på grund av dig vi har tonnåringar som tar livet av sig för ett far fjantiga siffror. SKÄMS !

2009-01-01 @ 16:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0