Juldagen



addan på juldagen 2008.  plats 8glas i jönköping.

Alla var där och ingen ville missa när addan kom tillbaka för att göra Jönköping Osäkert. Mina bästa vänner var alla hemma hos Terre den 25december, och det var den finaste julklappen som jag fick. Kan inte förklara hur tacksam och lycklig jag är över att alla ni hade tid och ork till att ses på juldagen. Ni är guld värda det hoppas jag ni vet.



Lycka...
För mig är lycka att veta att det finns människor som älskar en. Jag är stolt över att jag har så många fina vänner hemma i lilla Jönköping. Det är synd att vi inte ses oftare som vi borde göra. Vårat nyårslöfte 2009 borde bli att ses oftare.



Att det var folk i Jönköping som inte var glada att se mig var ingen hemlighet. Många störde sig på mig när jag smet före i kön på 8glas och trodde att jag ägde nattklubben, men den bjuder jag på. Att jag skulle ha trillat omkull fyra gånger på dansgolvet kan jag inte förneka. Min plan att röka inne på toan gick inte igenom i alla fall, bara så ni alla vet!

God jul på er alla!

Kommentarer
Postat av: TERRE

det va så skönt att ha dig tillbaka! :*

2008-12-27 @ 00:07:04
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Juliette Amelie

Hola señor!

vad hände med mitt überbra citat från igårkväll när vi satt och tittade på tv?

2008-12-27 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0