Is that money in your pocket?Or you happy to see me?


Carlos Andres Montoya!
- tack för att jag fick en egen gata i Bogota!

På onsdag är det redan nyårsafton. Tiden går fort när man har roligt. Planer för nyårsafton har jag redan sen en bra tid tillbaka. Den stora frågan är vad jag ska ha på mig? Jag äger inga kläder och framför allt inga snygga kläder. Vart tog alla mina kläder vägen?

Nyårslöften?
Jag vet att det är töntigt med nyårslöften, men jag tycker det är roligt att ha några. Mina löften inför 2009 kommer att vara.

1. Införa kassabok, behöver en bättre syn på min ekonomi.
2. Minska på rökningen, enbart för ekonomin.
3. Minska på festandet, jag är för ofta ute.
4. bli vuxnare
5. kommer inte på något mer.....

Kommentarer
Postat av: TERRE

haha!

5. Kommer inte på något mer... xD



+ kassabok, HAHAHHA fan va du är fin!

2008-12-29 @ 15:45:24
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: uteliggarn

håller med om punkt 3, du är jävligt ute

2008-12-30 @ 14:08:55
Postat av: ..

Jag håller med uteliggaren, du är å ute så det finns inte.

2008-12-30 @ 14:17:40
Postat av: Anonym

Sluta vara ett sånt jävla svin kan ju vara nummer 5!Din utseendefixerade jävel!

2008-12-31 @ 01:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0