Cameron Diaz



Cameron Michelle Diaz, född 30 augusti 1972 i San Diego


kubansk, tysk och italiensk härstamning har denna vackra skönhet.
Cameron fick sitt genombrott 1994 i filmen The Mask. Hon förlorade dock rollen i Mortal Kombat och gick därför tillbaka till modellarbetet. När hon fick rollen filmen Min bäste väns bröllop så öppnades dörrarna i Hollywood igen. Efter det har hon medverkat i filmer som Charlies änglar, Den där Mary och Snygg, sexig och singel mm.



Cameron Diaz är en tjej som gör mig glad. I nästan alla filmer som hon är med i får hon mig att skratta, jag blir glad när jag ser henne och jag kan tänka mig att hon är lika härlig privat som hon är på film. Hoppas att hon kommer göra fler filmer under 2009, för Cameron Diaz är en brud jag vill se mer utav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0