Baby Here Iam


Älskar mina Uppsala vänner.

Nu har jag varit i Uppsala i över 2månader. Det har varit 2 fantastiska månader. Jag har lärt känna många nya personer, och nu har jag många nya fina vänner. Det känns otroligt bra.

Men den 22 augusti kommer jag göra ett besök i jönköping för att träffa mina gamla fina vänner. Jag längtar väldigt mycket och ni ska veta att jag har saknat er. Det kommer bli en bra helg.


Neger och Albino

På fredag ska jag träffa min barndomsvän Juliette-Amelie! Det kommer inte bara bli skvaller och E! channel. Nej nej, vi ska även färga varandras hår vilket verkligen behövs. mitt är så jävla skabbigt just nu. Vilket tur att vi ses snart.....



Kommentarer
Postat av: Emma!

Sötaste...addan..... ;-)

2008-08-19 @ 14:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0