addan är killen med ett fint a




Igår blev det stocken med vännerna. Jag hade en väldigt trevlig kväll. bra musik och mycket folk. Det var första gången på länge som jag gick ut och festade utan att känna alla andra som var där.





I slutet av kvällen kommer en kille i grön tröja fram till mig och säger såhär.


kille i grön tröja - Hej känner du igen mig?vi festade ihop en kväll. Min vän är lillebror till din vän...


Addan svara - Förlåt jag känner inte igen dig....


Addan tänker - Men din jävla nolla jag bryr mig så lite om ifall vi har träffats tidigare, gå och dö!





sen kan man undra varför folk ska ta på mina halsband hela tiden. Det är helt otroligt vad folk ska ta på mig hela tiden. Är det verkligen så intressant? Nej jag tror inte så.


Kommentarer
Postat av: Heidihögberg

Vad tycker du om Eric Saade och låten Manboy ? (:

Kram.

2010-03-26 @ 19:13:58
URL: http://heidilindberg.blogg.se/
Postat av: Victoria

Kanske vill dom ta på dig för att dem tycker du är fin? ^^ Jag tycker iaf att du är jätte cool och jag såg dig i Tilde Fröhlings program om att flytta hemifrån. Du är grym och hoppas allt går bra för dig :)



kramar :)

2010-03-30 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0