kär vän på besök!




Blev lite sur på mig själv när jag vaknade upp 12:00 idag. Inte konstigt eftersom jag gick och la mig 03:00 i natt. Ska försöka att inte slarva så mycket med min sömn. Det har varit en trevlig onsdag i alla fall!


Fick besök av min kära vän alexandra. Det var väldigt längesen jag träffade henne. Kul att du hade tid att ses idag. Hoppas vi kommer träffas oftare nu. Jag skulle vara snäll och bjuda Alexandra på mat. Tyvärr så tror jag att alla gillar as stark mat. Gjort för stark mat så Alexandra fick inte i sig den. Nästa gång ska jag ta det lite lugnare när jag kryddar till maten. Vilken tur att jag hade glass hemma att bjuda på.

Ville bara säga att den bästa sidan är www.Blocket.com!! Sökte på lite allt möjligt. Folk säljer ju verkligen allt. Hittade massa söta Birma kattungar som jag så gärna skulle vilja ha. Men även många hundar ville folk bli av med. Gud vad skönt om man fick lägga upp sina jobbiga barn på blocket!! "anna" 3år söker ny familj. haha de hade väl varit något. Eller - man 45år trött på sin fru "eva 44år" , vem vill ha eva?

- Nu ska jag äta upp all glass!



Kommentarer
Postat av: Axl

Ha haa känner att vi borde uppdatera fotoarkivet... Ingen smickrande bild på mig :P

Tack för i dag söt!!

2010-01-20 @ 18:51:44
Postat av: josefin

sv: tack detsamma! :)



ååh glass, vad avis jag blr!!

2010-01-21 @ 12:28:15
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0