Underbara Terre


Terre är designen som har gjort min blogg så snygg!


Självklart gillar jag min blogg. Jag tycker den är intressant och rolig att läsa. Det är många som gillar den, vilket gör mig jätteglad. Designen har inte jag gjort. Så duktig är jag inte. Det är min goda vän Terre ifrån Jönköping som har gjort den. Jag är så tacksam för att du hjälper mig med bloggen. Det är kul att du vill hjälpa mig.


Terre har en egen blogg såklart och den heter http://machinegun.blogg.se/!! Besök den för hon är också en grym bloggare. Den bästa ni kan hitta ifrån Jönköping. Sista april kommer Terre och hälsar på mig i Uppsala. Då ska vi fira Valborg ihop. Tack terre för att du är en sån underbar kompis. Jag tänker på dig ofta ska du veta. Och jag hoppas du mår bra. Vi ses i vår!


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0