Alltid något nytt på G




Igårkväll 18:00 fick jag reda på att jag ska på en jobbintervju den 7mars. Söndagen den 7mars 16:00 ska jag vara på Hilton Hotell i sthlm. Nej det handlar inte om att jag ska börja arbeta på hotell. Det är ett grymt jobb som jag söker. Nu hoppas jag verkligen att jobbet blir mitt. Det skulle va underbart att få börja göra något helt nytt.


Det är viktigt att man är snygg för det här jobbet. Därför ska jag träna extra mycket nu. Tänker sola, fixa håret den 5mars. Allt för att vara så fin som möjligt. Shopping är ett måste, nu behöver jag nya klädet igen. Om jobbet blir mitt tänker jag berätta för er läsare vad som kommer att hända.


Jag är nervös, men det här kommer att bli intressant.


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack =) Jag tycker lindex har jättesöta barnkläder om du inte har tittat där.

2010-02-09 @ 14:14:39
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0