Godmorgon!


Fredag ute med vännerna, addan var glad!


Det här finns liksom inte. Alla vet att jag behöver 8 timmar sömn varje natt. Somnade 00:30 i natt och vaknade 04:40 idag och kunde inte somna om. Har varit uppe as tidigt och nu när klockan är 09:22 börjar jag bli trött. Fast går jag och lägger mig nu kommer hela den här dagen bli förstörd. Roligt att börja veckan så här. Plus att jag är otroligt sliten och ful efter förra veckan.


Lite senare idag kommer jag träffa min goda vän Christian och till kvällen ska jag hem till Johanna. Just nu springer jag runt och tvättar och städar. Måste handla mat. Måste undvika alla negrarna i huset, jag blir lite rädd för dom. Det kommer bli intressant för mig när jag besöker banken senare idag. Jag var inte snål när jag stod i baren under hela förra veckan. Addan tyckte att Addan skulle få sig mycket härligt att dricka. Imorgon ska jag till stockholm. Funderar på att Shoppa något riktigt snyggt till nästa helg kommer. jag får inte nog av att köpa massa onödiga saker som jag bara kommer gilla ett kort tag.


Fiskarna
Vecka 42 (12 oktober - 18 oktober)

KÄRLEK En vecka som domineras av barn. Deras önskningar tycks vara din lag just nu. Ni bör ha trevligt ihop, i en underbar vänskap. Kärleken är på bästa och raraste nivå. ARBETE/HÄLSA Nu tror jag att du får det roligare och bättre på ditt arbete. Det kan bero på att en chef byter tjänst. Ditt så vänliga sätt gör dig gladare och du får höra det av vänner. EKONOMI Nu kan du få en gåva och visst är det en kärt given gåva. Njut i glädje över att bli firad och det kan också bli en spelvinst för dig. Du är en vinnare nu i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0