back with very great tracks


Linus & Addan


God morgon bloggen vilken dålig start på onsdagen. Vaknade upp nyss och är på väg till skolan, har ingen lust idag. Igår var jag ute med klassen (igen). Det börjar faktiskt bli riktigt roligt, många i klassen är sköna typer. Det här kommer bli en rolig höst, det tror jag! Roligast i klassen tycker jag nog Linus är, i alla fall på fyllan. Jävlar vad killen lämnar ut sig själv. hahaha han berätta allt för många hemligheter tror jag.

Det jag inte förstår mig på är alla facebooks horor. Idag igen är det nån kille som vill bli vän med mig. Min fråga är - vem i helvete är du? Jag tycker sånt är skit jobbigt. Du blir bara vän med dom du redan är vän med IRL, eller dom du kanske vill få i säng? Jag vet inte hur ni svenskar jobbar på facebook. Själv förstår jag att min vännerlista är töntigt lång. Ska göra som jag gjorde förra hösten, och det är att ta bort ca 40 personer! bye bye





Idag efter skolan ska jag gå ner till Rebeccas jobb och se ifall hon är där. Nu har hon blivit av med sin mobil igen. Det är då våran nya lek börjar, den kallar vi för " rebecca kan ingen nå, nu måste vi leta efter henne ". Den leken brukar vi leka i ca 14dagar, sen har hon kanske köpt en ny mobil igen. Det var okej när jag var granne med Rebecca och hon ingen mobil hade. Fast nu så bor vi på fel sida av stan för att komma över till varandra bara sådär.



Tackade nej, eller sket i att komma till sthlm igår. Skulle ha gjort ett modell jobb. Fast jag hade verkligen inte lusten. Samma sak var det i lördags då jag skulle varit med i en musik video. Men blev kvar i Jönköping. Jag börjar bli kräsen, vill bara göra det roligaste. Och alla ni som har varit med i någon musik video vet att det inte är så roligt. Är väldigt nöjd med min vardag måste jag säga. Tänkte på det här om dagen, jag borde inte klaga som har det så bra. Jag är singel, bor i en riktigt härlig stad och har mycket kul på gång. Det finns folk som jag känner som är upptagna, bor i en småstad, och har inte ett skit på gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0