whatever you like

när man vill bli fin
vägen till skönhet

Nu när man är nykär eller vad man ska kalla det så tycker
 jag att det är väldigt viktigt att man gör sig till och är snygg.

10:20 var addan nere på stan idag för att shoppa på MQ, och för vem gör jag mig fin för?
Inte är det för mina vänner i alla fall. Förra veckan besökte jag min underbara frisör Josefine och gjorde
mig fin hos henne, allt för dig *******!!

ökar på snyggheten
Det är dyrt att bli as snygg

När jag träffade ******* kan jag inte påstå att jag var superhet.
Därför ska jag nu börja göra mig het igen, jag ska ta fram den addan som levde för några
år sen och som var as FAB varje jävla dag. Allt för att du ska bli så kåt på mig som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0