vi är trötta på er!

Här kommer en kort lista på tre tv personligheter som jag gissar att vi alla är trötta på.
Vi vill inte se dom mer och vi hoppas att vi aldrig kommer att göra det igen.
Det här är tre tjejer som alla är på min utelista av vad jag vill kalla
Listan - Vi är trötta på er!




1. Lauren conrad

Du är tråkig och du är så jävla vanlig. Jag orkar inte se ditt fula smile mer.
Det är tråkigt. trodde MTV visste bättre, men visst ge en tråkig straffknullad brud en egen reality show.....


2. Tila Tequila

Vem vill Hångla med Tila? Inte jag i alla fall. Förlåt men när man ser Tila så tänker man på ordet thaifitta.
Och hon liknar någon typ av "ladyboy", skulle inte förvåna mig ifall hon hade en kuk ärligt talat.
Nepp visst var det roligt att MTV bjöd in henne, men nu vill vi inte se mer.


3. heidi montage

Heidi är tråkig,tråkig och oj sa jag ordet tråkig? jag fattar verkligen inte varför media vill se henne?
Vem bryr sig om henne? En blond vanlig tjej som går runt och ska vara "mammas dotter"??
Nej nu orkar inte jag skriva mer om alla fula brudjävlar, varför gjorde jag det för?


Kommentarer
Postat av: Anonym

När det ändå pratas om Heid.

Vad tycker du om jävla Spencer då?

fy fan vilken kille :(

2009-03-15 @ 02:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0