Bröllop


Bröllop i år?

Mamma och pappa
var i min ålder när dom gifte sig.
Jag vill bara att ni alla ska veta att jag gärna gifter mig i år.

Om jag gifter mig skulle jag vilja att det skulle va jävligt påkostat och dyrt.
Vi skulle ha en massa gäster för jag skulle vilja ha ett jävligt stort bröllop.
Mina kläder skulle va as dyra så att folk undrar - hur fan har han råd?
Jag är sugen på ett dyrt bröllop som folk kommer prata om i många år.

eller......

Jag kan också tänka mig ett Skabbigt bröllop.
Jag ser framför mig att jag på fyllan friar och det blir ett "bröllop" på någon efterfest
där alla är as fulla och jag dagen efter frågar mig - vad fan har jag nu gjort?
Men jag orkar inte att mamma ska slå sönder mig, det blir så jobbligt.

jag tror jag borde lägga ner mina bröllops planer....


Men vem vet?kanske en dag kommer addan göra det med stil!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0