Addan är Lycklig


Uppsala, Sveriges finaste stad om ni frågar mig.

Efter lite mer en två månader i staden jönköping fick jag ikväll reda på att jag kommer få flytta till uppsala tidigare än vad jag trodde. Först sa vi att jag skulle flytta upp till Juni men nu kommer jag vara tillbaka i staden redan i April (men på riktigt den 5maj). Jag är så tacksam över att allt löste sig.

Jag kan inte fatta att jag ska få uppleva en till sommar i Uppsala-sthlm, det ska bli så otroligt roligt och jag hoppas
det kommer att bli lika roligt som sommaren 2008.

Nu ska jag redan planera min "addan är tillbaka i stan" fest som jag vill ha med mina vänner.
Och till alla er i Uppsala vill jag bara säga att jag är så tacksam över den goda telefon/facebook kontakt som vi
har haft med varandra sen jag flyttade ner till jönköping. Allt kommer va som vanligt när jag kommer tillbaka, fast 1000gånger bättre och så klart  varmare!

// Kyss och smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0