Välkommen till Uppsala



Snart kommer Anvah till Uppsala!

Älskling det är inte långt kvar tills dagen kommer då du tar över Uppsala. Här är en lista som jag gjorde. Det är en lista på saker som vi måste ( ska ) göra innan du åker hem. Vi kan kalla den för - "att göra listan". Smidigt och bra, jag hoppas du ställer upp på allt som jag skrev upp på listan.

1. Vi måste till statsparken och bara slå oss ner för att spana in massa snyggingar, Me Like!

2. Vi måste besöka Bullit ( i vanlig ordning ).

3. Vi måste besöka MAX ( i vanlig ordning,haha ).

4. Vi ska ta 7an bussen till gottsunda.

5. Vi måste dra med oss Rebecca överallt.

6. festa,festa,festa.

7. ligga i min säng på kvällarna och berätta spökhistorier.

8. Vi ska ligga sked i min säng och leka att vi är kära :P



Kommentarer
Postat av: Anvah

hahaha, vilken underbar lista, 1-7 låter som bra planer, känner att allt vi kommer göra e humor, nr 8 kan vi nog diskutera vidare hahahaha, Love You puss

2009-06-14 @ 23:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0