sno stilen av kim kardashian



Ligger i min säng och läser en massa skvaller tidningar plus mode tidningar, och ska jag vara ärlig så tycker jag att KIM är en av dom som klär sig snyggast. Hon bär nästan alltid klänningar som gör henne riktigt snygg. Jag beundrar hennes klädsmak.



Hennes stil är väldigt stilren och smakfull. Är det bara jag som är nyfiken på hur mycket hennes kläder kostar?



Den här sista klänningen gillar jag verkligen. Den är inte skit snygg, och skulle någon annan ha på sig den tror jag bara att den skulle se trist ut. När Kim har på sig den blir den fantastiskt, vi vet alla att allt klär en skönhet!!!


// tack för mig, wöööw!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0