Vilken trevlig lördag!



Lördag kväll, jag och Rebecca började kvällen med att färga våra hår. Rebecca fick en jättesnygg brun hårfärg.Och vad jag fick får ni se en annan dag. Vi drack lite vin och spanade in grannarna som hade en stor tält fest nere på gården, vi var sugna på att bjuda in oss själva.

Lite senare gick vi ner till Carl Philips och tog en drink, efter en stund kom Sophie och Cristian plus Johanna &:co. Vi drog till Salt där vi tyvärr träffade en person som vi hatar. Kvällen blev inte sen, vi lämnade krogen vid 01:30.



Nästa vecka!

Hur kommer nästa vecka att se ut? Det är slutet på Juli så jag hoppas verkligen att det kan bli lite fest framöver. Jag kommer ta till vara på Augusti som fan, längtar inte alls till hösten.

Den senaste tiden har jag börjat tänka på ******** vilket kanske inte är så bra. Saker är som det är och det går inte att göra något åt.

Nepp nu ska jag åka till morfar, jag var dum nog igår att lova honom att jag skulle komma förbi och köpa mat/ laga mat. Så går det när addan försöker vara snäll, ska sluta med det framöver!

// ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0