Web Buzzing Over Shocking Photo Reportedly of Addan

det var vår 2007
Det var vår 2007 och jag var bara 19år

Nu tycker du att jag är töntig, men jag kan inte hjälpa det....

Den första Mars blir jag 21år, jag vet att det inte är en hög ålder. Det jag känner är - vart fan tog tiden vägen?
Det känns som om jag var 16år igår och idag vaknade jag upp och var 21år.

Sen tycker jag att ja var mycket snyggare och lyckligare när jag var 18,19år!! Nu på senare tid
har jag egentligen ingenting? Eller har jag det?

Jag börjar känna mig som en svensson, det vill säga tråkig,grå,smaklös,ointressant!!!
Kan ingen hjälpa mig lite på traven?

Kommentarer
Postat av: TERRE

ashit.. vad ska man köpa för busigt till dig egentligen????????!

2009-02-20 @ 17:40:01
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0