Life & Style



Fredag 10:00 Vaknar upp och undrar - hur kom jag hem. Men jag undrar också vem det är som ringer på? Såklart är det min granne och godavän Jossan som kom för att säga hejdå. I helgen ska hon iväg på bröllop.Jag vill faktiskt också på bröllop - jag blir alltid så full på bröllop. Varför kan inte någon av mina vänner gifta sig? När jag var lite sa jag - vad roligt det ska bli när jag är 20år och alla mina vänner börjar gifta sig!! Jag är snart 22år och inte en jävel verkar vilja gifta sig....

16:00 ensam hemma ligger jag i min säng, idag kanske jag har sökt sex olika bostäder. Det är så otroligt roligt att söka bostäder tycker jag. Och mina vänner Rebecca &:co ser hur glad jag är.

Men ikväll kommer jag vara hemma faktiskt, jag är inte sugen på att gå ut. Igår var jag,Sophie,Christian på stocken,Bullit,Etage,Firman så idag behöver lilla addan vila. fast jag tycker att bio skulle vara mysigt, men då vill jag bara se Harry Potter. Fast det verkar inte va någon som vill gå och se den?

Imorgon ska det i alla fall bli en rolig kväll. Johanna "bobban" fyller år och ska bjuda oss på lite kalas. Efter det ska vi på V-dalas sista sommarkväll. jag hoppas att det kommer vara mycket folk där. Jag hoppas även på fint väder, en sista sommarkväll skulle inte vara fel. Fast det jag vill mest är att få mig ett hångel imorgon. Jag har haft en jobbig vecka så det skulle va skönt att avsluta veckan med en kyss.

- någon som är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0