god morgon



Tisdag Morgon och jag vaknar upp skit full av att Juliette-Amelie ringer till mig. Lika bra att gå upp tänker jag. Lite senare idag ska jag träffa min vapendragare Anna Rakic, och efter det ska jag träffa min BFF Nadia på stan.

Jag får inte missa min morfar som tyvärr ska ha tillbaka 200kr idag, hoppas han är så snäll så att han kommer säga - men andreas det behöver du inte ge tillbaka pengarna.

Blir det inte bryggan ikväll? nja jag tror inte det om jag ska vara ärlig, jag var full igår och känner att veckan inte bara behöver handla om en lång fylla. Är det ingen som vill gå på bio liksom? Harry Potter vill jag faktiskt se, men alla tycker att jag är töntig som gillar den filmen.

- jag tycker om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0