Addan Award 2008

hatar du mig?
addan -  Ibland borde jag nog tänka mig för vad jag säger?

Sista dagen på 2008. Det här har varit ett riktigt bra år för mig! Det är så roligt att kolla igenom alla mina fest bilder ifrån året som varit. Tyvärr kommer jag att dra ner på mitt party liv väldigt mycket nästa år....

Den senaste tiden har många klagat på vad jag skriver om i min blogg? Ibland borde jag nog tänka mig för vad jag säger? Men så länge alla mina vänner älskar det jag säger och gör så är jag faktiskt väldigt nöjd, skål för det.

matthias wilhelmsson  och Karin waller
Matthias,Addan,Karin (kvällen då Anvah var i stan...igen)

Addan Award 2008

Priset till Best friend 2008 går utan tvekan till min bästakompis Anvah. Anvah är tjejen som hälsat på mig i Uppsala flest gånger. Hon är även den som har delat "godnatt cigg" med mig varje kväll de senaste halvåret. Hon är som jag också adopterad och kanske är det därför som vi förstår varandra så otroligt bra. Vi har samma mål i livet och vi har samma humor. Jag är nästan lite kär i dig och jag vill inte att du ska lämna mig 2009.

Priset till Best new friend 2008  går till Karin Waller, på kort tid fångade du mitt hjärta. Och från den dagen vi blev vänner har vi alltid haft kul ihop. Det jag älskar med dig karin är att du alltid gör mig glad. Och alla kvällar på Bullit med dig är sparat i mitt hjärta. 2009 kommer bli ett år då jag och karin kommer göra våran nya vänskap starkare.

Priset till Superhero 2008 Går faktiskt till Matthias. Du tipsade mig om jobb på Gillet när jag som mest behövde ett jobb.( du räddade min oktober månad ) sen fick jag sparken.hahaha, men du har också räddat mina utekvällar med att bjuda på trevliga efterfester. Du är som karin - en person som får mig att le och skratta!

Priset till Årets jälva fitta 2008 går till......eller det kanske jag inte borde skriva här.hahaha! Men du vet nog själv vem du är din jävla apa. Hoppas man inte behöver höra ditt fula namn igen, mår bara illa då. som en dålig fylla.

Priset till Snyggaste tjejen går till Rebecca Öhrstedt, du är lång,smal,har stora bröst,är solbränd och har alltid snygga kläder. du är min Bitch and I LOVE U!!! Jag förstår varför alla vill ha dig.

Priset till Snyggaste killen går till Ryan dehaan, blev lite småkär i din töntighet när vi träffades i Italien, är glad för att vi är vänner occh jag hoppas att vi en dag kan träffas igen. Du är en sån person jag inte kan sluta tänka på. tur att du inte kan läsa svenska ;) haha



sen tycker jag att jag ska ha ett pris för att jag är så jävla snygg,smart,rolig,smal. Det är alltid jag som gör en fredagkväll till en riktig fest. Det är alltid jag som gör och säger dom roliga sakerna. Det är alltid jag som säger ifrån när jag tycker du är en - jävla fitta!! Det är alltid jag som blir en vinnare. Och det är alltid jag som har rätt när det kommer till bråk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0