GrammisGalan - snackis!

Hade inte möjlighet att springa runt och ta kort på alla artister vi fick träffa backstage. Men här kommer en liten snackis om några som jag såg och träffade under kvällen!
 
 Pratade med Peter Jöback. Töntigt att säga det men jag blev kär. Killen är lika snäll som har ser ut!
 
Även Messiah Hallberg blev man lite småkär i efter att ha snackat en stund. Fin kille!
 
Pratade inte med honom. Skiter i om han är stor i japan. Sitt inte med solglasögon inomhus. Det ser inte coolt ut.
 
Hälsade på Calle Moraeus. Sååå söt! Sååå kort! ;)
 
Pratade aldrig med Laleh, men shit vad söt hon är!
 
Hälsade på Körberg. Man blir lite rädd för honom. Men tror han är snäll!
 
Bästa! Loreen kom fram och kramade mig. Blev starstruck. Shit vad söt och snäll hon var. Kleerup var ju också där i närheten. Han såg kåt och full ut. Ville säga hej, men vågade aldrig!
 
Hoppas man får vara med nästa år igen!
 
haha mitt hår. Blev en öl på Friday's innan förfesten. Älskar dig Daniel. Roligt att få umgås med dig igen! Hoppas vi ses snart igen.
 
Jag och några av dom andra prisvärdarna på efterfesten på Café Opera.
 
Träffade coola Efva attling på efterfesten igår!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredriqa

Addan, du är min nya idol. Du har lyckats med bravaden att se het ut på tv iförd kroppsstrumpa. inte många som skulle grejja det. Sa ju att du skulle göra succé!
Puss på dig

2013-02-21 @ 12:08:32
Postat av: J.StuxanStuxan!

King ju!! Tycker vi kör det på våran fest med!

2013-02-21 @ 21:02:21
URL: http://johannastuxgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0