Vilken gosig dag




Onsdag och nu är Johanna Bobban här. Känns jättemysigt. Man vill bara ta hand om henne, laga mat och pyssla om henne. Min granne/vän Veronica var även här idag för att dricka te!


what really grinds my gears!
Jag brukar ofta säga "gud vad alla är tråkiga". Och ni är många som brukar fråga - Addan är det mig du tycker har blivit tråkig? Skit samma! Nu ska ni få höra - Ja tycker att jag har blivit tråkig!!


Den senaste tiden har jag isolerat mig i lägenheten. Vad gör jag här? Målar tavlor och dricker vin med min kompis sören. Det är vad jag har gjort under den senaste månaden ifall ni undrar! Addan börjar bli bekväm och tråkig. Jag lämnar bara lägenheten om ja ska på fest...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0