Suprice party!



På lördag hade jag tänkt ha ett "Suprice party" för Rebecca min bästavän som har varit i Norge i sommar. Ikväll 23:20 gjorde hon min kväll till ett Suprice party! Hon kom till Uppsala utan att säga något! Hon gjorde min kväll magisk!


Den enda riktiga party-prinsessan är tillbaka i Uppsala. Det finns ingen annan som kan få mig att skratta och festa lika hårt som Rebecca kan göra! Under våra 2år som vänner har vi ALDRIG  bråkat. Vi har aldrig blivit sura på varandra. Du är min själsfrände. Jag kan nu ärligt säga att jag under sommaren 2010 ALDRIG haft 100% kul när jag festat. Kanske bara 65% kul. Med Rebecca vid min sida blir det alltid i min ögon 110% humor & Party. INGEN annan kan ge mig det som jag får från dig!


störst kärlek till dig från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0