Då gör ni mig obekväm!




Kanske är osmart av mig att berätta.
 Men nu ska ni få veta 5 situationer där addan alltid blir obekväm!


1. Ta i hand och hälsa på folk. När ytligt bekanta ska kramas. Jag föredrar att vinka :)

2. När folk frågar om min ålder. Tro mig, jag vill fortfarande svara 18år.

3. När invalida "mellanösternfolk" ska prata med mig på krogen. När fick vi något gemensamt?

4. Blir även obekväm av att vakna upp hos andra.

5. När folk ska smaka av de jag äter/dricker.


Visst är jag löjlig...


Kommentarer
Postat av: FilipWho?

Svar: Klart jag kan allt om serier ;) Men man kan ju inte skriva om allt man kan, det skulle ta för lång tid ;)

Och jag håller med dig om flera av punkterna, framförallt när folk ska smaka på ens mat, God I hate that.

2010-10-09 @ 18:49:57
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0