Lanvin

Alla var på Lanvin idag. Det är helt klart. Jag ångrar att jag inte köpte alla flugor, ibland är jag riktigt jävla dum i huvet! Fast man kan inte få allt! Känns riktigt jävla skönt att ha shoppat idag.






Denna flugan ska jag nog ha på nyår.



Denna ska jag nog ha i helgen.



kanske inte så självklar, men helvete va snygg jag är i den!



Även denna kommer jag bli riktigt fin i.


Jag är kär i Lanvin helt klart, tack för en bra tisdag!




På SOLO idag "råkade" jag köpa en Fred Perry necessär med matchande handduk och skopose.




Även ett par hängslen blev det från SOLO. Som att jag inte hade några tidigare.


Kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Haha dagen började inte med McDonald's, då hade ju en kebabtallrik varit bättre! Närrå, bilden är från förra helgen :)

2010-11-23 @ 16:43:43
URL: http://favoritchrillan.se/
Postat av: GUESS WHO?

- åh vad fina saker!

2010-11-23 @ 18:15:51
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: FATMA | underhållning

Vem tycker du bär en outfit bäst, Rachel Bilson ellr Jessica Szohr? :)

Postat av: FATMA | underhållning

Jätte häftiga flugor! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0