När den duktiga Addan är här




Ibland kan jag bli lite trött på mig själv. Det är inte ofta som jag skriver om saker som jag är bra på. Här på bloggen blir det mycket bilder och texter om vad som hände under helgen. Nu tänkte jag förvåna er alla med en lista på seriösa saker som jag är bra på. Vi får se hur mycket ni redan känner till.


Saker som Addan är otroligt bra på!


1. Laga mat. Sen jag fick min nya lägenhet på ett kök på 18kv har jag blivit grym i köket. Alla mina vänner säger att jag lagar god mat.


2. Motionera, dansa, träna. Röra på mig. Ni ser väl vilket smal slimmad kropp jag har. jag är snygg naken.


3. Måla, skapa, fotografera. Är väldigt konstnärlig och estetisk av mig.


4. en händig man är jag. tro mig, jag har nog monterat upp allt som finns i en lägenhet. men händig blev jag kanske för 6månader sen.


5. Jag är bra på att ta hand om Barn och hundar. det förvånar mig faktiskt eftersom jag hatar barn/hundar.



puss och kram


Kommentarer
Postat av: Magnus

spänande läsning

som du sa så brukar du bara skriva om fester

1,gillar killar som kan laga mat

2,du kanske motionerar men du är väldigt tyst om det

självklart ser du snygg ut naken då du är gudomlig påklädd ;)

3, om du är konstnärlig...varför pluggar du inte det?

4, Addan gillar IKEA ;)

5; du har empati...



puss

2010-05-26 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0