Killen med ett stort A!


Vad är det som händer med folk runt om mig?


Maj månad har varit en mysig månad, aboslut. Men igårkväll låg jag och tänkte. Jag kom fram till att många av dom som jag har träffat de senaste halvåret har blivit tråkiga. Även ytliga bekanta tycker jag har blivit jävligt torra...? Vart är alla partyglada sommar människor?


Att folk nu förtiden är så passiva gör mig äcklad. Har folk en jävla stock i röven eller varför är dom så torra? En annan sak som jag inte gillar är dejtingen. Man kan ju säga som så att jag är singel singel singel. INTE en sexig jävel har man träffat. Det är tydligen bara en massa nollor som jag dejtar, men nån ska ju göra det också!


- Det addan behöver i dåliga dagar är ett bra dansgolv, sköna människor och en snygg dejt ;)


Kommentarer
Postat av: Dina tråkiga vänner

handlar kanske inte om att man blivit tråkig

2010-05-22 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0