Life in the Fab Lane


Life in the Fab Lane


Tack Rebecca och Nadia för en underbar söndag i Stockholm. Vad skulle vi göra om vi inte hade varandra? Jag tycker att vi är en stark trio. Det är härligt att veta.


Förra veckan fick jag dyr choklad av en person. Sitter och äter chokladen nu undertiden som jag bloggar. Att få saker utav någon som man tycker är snygg är extra roligt. Jag vet inte hur jag ska förklara så ni förstår? Min plan var att spara chokladen tills när vi ses. Det ser ut som att den kommer va slut innan vi ses. Men eftersom du gav mig godis så kan jag avslöja att jag har något i godis till dig.....


du kommer inte tro dina ögon!


Kommentarer
Postat av: isabelle

snygg du är!! puss isabelle

2010-03-10 @ 23:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0