Födelsedagsfest för addan ikväll




Äntligen är det fredagkväll. Jag är så tacksam för att alla mina vänner kommer vara med och fira mig ikväll. Det kommer bli en as rolig kväll.


Eftersom min 21årsdag förra året hemma i Jönköping hos föräldrarna var as tråkig har det i år blivit viktigt att göra denna 22årsfesten lyckad. Hur firade jag mig förra året liksom? Men de är sant, är man i jönköping så kan man inte få upp någon partynivå. Lite synd tycker jag.


Nu ska jag i alla fall ner på stan och shoppa. Tänker ha på mig något jävligt snyggt ikväll. Mina gäster måste följa kvällens tema som är Black and White, men det måste inte jag.


- Vi ses i Uppsalas uteliv!


Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

Jag tycker att det är stiligt med skoluniform! :D

2010-03-12 @ 13:27:04
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: jim

sv på min mobil: den finns i svart och rosa :D haha

2010-03-13 @ 15:29:15
URL: http://thetacosboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0