På väg hem från jobbet...


Såhär såg bilen ut som körde efter mig...


1.)
Tog en cigg med Jossan. Sen började jag sakta men säkert gå hem. Hade på mig svarta fula mjukisbyxor och en mjukiströja ifrån H&M. Jo jag såg rätt sliten och skabbig ut...


2.) Började gå ensam hem. Klockan var bara 15:00. Jag märker hur en bil kör sakta efter mig. Kanske 60m? Jag blir sur och stannar upp. Vänder mig om och undrar vad personen i den svarta bilen vill....


3.) Blir helt oväntat uppraggad. Bjuden på middag. Fick även frågan ifall jag var trött på att betala mina utekvällar själv (som om att jag gör det). Efter över 1år som singel har jag ganska lätt för att läsa av vad människor vill med mig. Det här var en egen företagare i byggbranschen. Jag såg att det fanns pengar...




to be continued...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma Martina vill att du ska vara rädd om dig. Kramkram!

2010-06-16 @ 18:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0